Please Give Me BackLink If You Want To Copy http://www.prince91.com/2011/08/tutorial-untuk-blog-letak-facebook.html#ixzz1Y7eWtKs2 Under Creative Commons License: Attribution

Selasa, 21 Jun 2011

''istana bawah jambatan''









Terkini pula buat santapan buat rakan sekalian,setelah kami dikejutkan oleh badan amal iaitu YADIM yang sudi menghulurkan bantuan rm500.00 kini pula mualaff tersebut telahpun mendapat kelulusan YADIM bagi muallaff ini yang sekian lama inginkan alatan perniagaan.


Ydp YADIM,yang amat kami hormati Dato Abdul Aziz Mohd Tahir telah sudi menyumbang sebuah sokongan motor roda tiga pelbagai guna serta sebuah mesin air tebu.Alatan tersebut dalam tempahan dan bakal di nikmati sedikit masa nanti.


Dengan adanya bantuan ini dapatlah "Pak Ali" meneruskan aktiviti kehidupan lebih sempurna dan membolehkannya memperbaiki taraf hidupnya dari bawah jambatan ke sebuat tempat yang lebih selesa setelah mendapat kemudahan yang telah di sumbangkan oleh YADIM.....Terima kasih dan sekalung budi buat YADIM yang sudi memberi keperihatinan dalam kes ini .....dukumentari pak ali bakal menyusul lagi....

4 ulasan:

  1. The achievement of the PEOPLE of RTPJ. Saya bersyukur dengan adanya insan2 mulia yang sanggup membantu Sau Ali. Walaupun adanya Ahli Politik yang beriya iya tapi mmengomong kosong macam Adun Sri Andalas N49.

    BalasPadam
  2. Kenapa ? sebelumni YADIM tidak nampak ke? Pemimpin Anak Toyo tak nampak ke?
    ADUN/MP PR juga xnampak?

    Ketakutan adalah jalan singkat kpd kegelapan.
    Kegelapan membawa kpd ketidak tentuan.
    Ketidak tentuan mendorong kpd kejahilan..

    BalasPadam
  3. takniah!!adalah tugasan dan tanggungjawab YB.namun YB ntah sebuk "kelain" lak...kikiki

    BalasPadam
  4. inilah bila mana pemimpin setempat buat 'tengin' akhirya ada pihak jauh yang sudi membantu....syabas YADIM..

    BalasPadam