Please Give Me BackLink If You Want To Copy http://www.prince91.com/2011/08/tutorial-untuk-blog-letak-facebook.html#ixzz1Y7eWtKs2 Under Creative Commons License: Attribution

Jumaat, 14 Oktober 2011

RAKYAT RTPJ ,PEMIMPIN JINGGA 13



PRINSIP DAN POLISI RTPJ

RTPJ - Pada asalnya ditubuhkan oleh sekumpulan aktivis dan sukarelawan. Objektif utama adalah memberi info semasa, mendidik dan menjalankan aktiviti kemasyarakatan.

RTPJ - Bertindak sebagai pemerhati/pengulas/pengkritik politik tanpa mengira jenama parti. Malahan, akan membantu mana mana calon yang dirasakan bersih dan layak.

RTPJ - Berpegang kepada prinsip "Yang benar jangan kita pertikaikan, dan yang salah jangan kita selindungkan", tanpa mengira parti, bangsa dan ugama.


RTPJ- Tidak bernaung atau terikat kepada mana-mana pemimpin , parti politik  dan mana-mana badan kerajaan ataupun NGO.

RTPJ - Kami berdiri diatas semangat kumpulan dan berkhidmat secara sukarela. Kami tidak dibiaya oleh sesiapa.






PRINSIP DAN POLISI JINGGA -13

Berdiskusi, berdebat dan lontarkan idea serta kritikan anda untuk muafakat ke Putrajaya. kongsilah maklumat dan fakta kerakusan dan penyelewengan kuasa yang berlaku disekitar anda, demi membebaskan anak bangsa dari pentadbiran yang korup dan zalim. Bersatulah untuk Reformasi, Muafakat Ke Putrajaya



SETELAH JAKSA SELIDIKI, DIDAPATI :-

- JINGGA ADALAH PEKERJA MENGIKUT ARAHAN PEMIMPIN DAN MENDAPAT BAYARAN.  RTPJ PULA ADALAH KHIDMAT SUKARELA DAN TIADA SIAPA YANG MENGARAH.

- JINGGA ADALAH CENDERUNG KEPADA PEMIMPIN. RTPJ CENDERUNG KEPADA  RAKYAT.

- JINGGA SUKA SIKAP MENUNJUK-NUNJUK KEPADA PEMIMPIN ATAU PEMBESAR MENGAMBARKAN    IANYA ADALAH CARA MENGAMPU SERTA MEMBODEK PEMIMPIN.  RTPJ BERGERAK DALAM KEMASYARAKATAN DAN MENYELIDIKI PERMASALAHAN RAKYAT.

- JINGGA JUGA TERDAPAT AHLI PIKOM DIDALAMNYA YANG DIBAYAR GAJI. RTPJ TIDAK DIBIAYA OLEH SESIAPA.

-JINGGA BERKHIDMAT UNTUK PEMIMPIN MANAKALA RTPJ BERKHIDMAT UNTUK RAKYAT



                             PEMIMPIN BERMASALAH ADALAH KEBANGGAAN JINGGA-13

@ JIKA ANDA SEMUA ADALAH RAKYAT DIMANAKAH ANDA PILIH ???

@ JIKA ANDA ADALAH PEMIMPIN APA PULA YANG ANDA PILIH ???

@  JANGAN  JADI GAMBARAN BEGINI 



Comments
0 Comments
Please Give Me BackLink If You Want To Copy http://www.prince91.com/2011/08/tutorial-untuk-blog-letak-facebook.html#ixzz1Y7eO29et Under Creative Commons License: Attribution

0 comments:

Catat Ulasan